Optymalizujemy strony internetowe - reklama blog


Istnieje kilka podobieństw w niektórych procedurach i elementach projektowania strony www i materiałów graficznych. Należy jednak pamiętać, że tworzenie strony internetowej jest bliższe wzornictwu przemysłowemu niż tworzeniu grafiki komputerowej, a podstawą powinna być nie uroda, a użyteczność strony internetowej. Użyteczność dzięki której Twój klient nie poczuje się jak głupek.

Strony internetowe odwiedzają bowiem bardzo różne grupy użytkowników i jeżeli nie uda Ci się spełnić
ich wymagań - jeśli nie dasz im informacji, której potrzebują lub jeśli zrobisz to w inny sposób niż oczekują możesz być pewien, że nie wrócą, a Twoja reklama trafi w próżnię.

Podczas tworzenia strony www musisz przede wszystkim odpowiedzieć sobie na trzy pytania - w jaki sposób użytkownik może trafić na Twoją stronę internetową, po co może chcieć to zrobić i w jaki sposób powinien się na niej poruszać. Jeśli zrobisz to poprawnie będziesz bardzo blisko osiągnięcia celu, a więc stworzenia strony internetowej, która zaspokoi możliwie wiele potrzeb użytkowników czyli potencjalnych klientów, dzięki czemu reklama w Internecie będzie skuteczna. Co prawda jeśli naprawdę interesują Cię strony internetowe. wykonywane według najwyższych standardów to najlepiej będzie jeśli powierzysz tę pracę profesjonalistom - czyli Agencji Reklamowej Ruckon - ale wiele rozwiązań w zakresie użyteczności możesz spróbować wprowadzić samodzielnie.

Warto również zauważyć, że choć pojęcia optymalizacji strony internetowej czy użyteczności strony www nie są nowe jednak wiedza o nich rozwija się (równolegle jak rozwija się reklama internetowa) praktycznie z dnia na dzień w miarę poszerzania możliwości technicznych oraz badań użytkowników odwiedzających strony internetowe. Jest to więc temat niezwykle pojemny.

Na blogu Ruckon Reklama w kolejnych odsłonach cyklu „Optymalizujemy strony internetowe” postaramy się przybliżyć podstawowe zasady projektowania i najważniejsze elementy dobrze skonstruowanej strony WWW uwzględniając efekty wizualne, stosowane rozwiązania techniczne oraz zawartość strony internetowej. Na dziś niestety musimy kończyć ponieważ przekroczyliśmy właśnie granicę 2000 znaków
w artykule więc – według badań - za chwilę zaczniesz się nudzić i odwiedzisz inną stronę internetową.