Znaczenie SEO dla strony WWW

SEO to skrót od Search Engine Optimization co po polsku oznacza optymalizację stron internetowych dla wyszukiwarek internetowych. Termin ten często używany jest wymiennie z terminem pozycjonowanie strony WWW. Na czym właściwie polega SEO?

 

Optymalizacja strony WWW

W ostatnim odcinku naszego blogowego cyklu poświęconego optymalizacji stron internetowych wspomniałem o zasadzie niezbyt długich tekstów stosowanej aby nie odstraszyć użytkownika strony www. Jest to istotne bo prawdopodobieństwo, że użytkownik wróci na naszą stronę jest praktycznie zerowe. Pojawia się więc pytanie czy da się obiektywnie wyjaśnić zachowania użytkowników, ich tendencję do opuszczania witryny i dopasować do tego plan optymalizacji?

 

Kolorowe strony internetowe

W procesie tworzenia strony www, a szczególnie przy jednoczesnym projektowaniu systemu identyfikacji wizualnej czy tworzeniem logo firmy agencja reklamowa musi zmierzyć się z wyzwaniem zaproponowania klientowi właściwych kolorów. Wybór odpowiednich jest bowiem bardzo istotny aby reklama była efektywna, a strona internetowa użyteczna. Jak dobrać kolory?

 

Reklama klasyczna vs reklama online

Liczba użytkowników Internetu wzrosła w ostatnim czasie znacząco i fakt ten nie uszedł uwadze agencji reklamowych czy specjalistów ds. reklamy. Zasada jest bowiem prosta – gdzie ludzie tam i reklama. Najważniejsze jest jednak to jak Internet zmienił reklamę i jakie stworzył możliwości promocji dla mniejszych firm.

 

Skuteczna reklama - Drukujemy!

Zasad i standardów, których musi przestrzegać agencja reklamowa projektując reklamy jest wiele, a nowe pojawiają się praktycznie codziennie co związane jest z rozwojem rynku i metod reklamy. Rozwój ten stwarza nowe możliwości jednak agencja reklamowa Ruckon nie porzuciła tradycyjnych środków takich jak ulotki reklamowe, plakaty czy inne materiały drukowane.

 

Optymalizujemy strony internetowe

Istnieje kilka podobieństw w niektórych procedurach i elementach projektowania strony www i materiałów graficznych. Należy jednak pamiętać, że tworzenie strony internetowej jest bliższe wzornictwu przemysłowemu niż tworzeniu grafiki komputerowej, a podstawą powinna być nie uroda, a użyteczność strony internetowej. Użyteczność dzięki której Twój klient nie poczuje się jak głupek.

 
Strona 2 z 3